جزئیات عرضه اولیه این هفته غزر-راهبرد معاصر

جزئیات عرضه اولیه این هفته غزر

جزئیات عرضه اولیه این هفته اعلام شد و غزر برای سومین بار آگهی خود را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 26
کد خبر: ۵۲۲۷۰

به گزارش راهبرد معاصر جزئیات عرضه اولیه این هفته بازار بورس اعلام شود و بر این است عرضه اولیه غزر با نام تجاری زرماکارون برای بار سوم اگهی شد و قرار است بدون تغییر قیمت نسبت به دفعات قبلی آگهی  چهارشنبه این هفته هشتم مرداد ماه در بازار بورس عرضه می شود.

بر اساس جزئیات اعلام ده به هر کد بورسی 150 سهم تعلق می یابد که حداکثر مبلغ مورد نیاز برای خرید آن 596 تومان است.

جزئیات عرضه اولیه این هفته غزر

عرضه اولیه سهام شرکت صنعتی زر ماکارون با نماد "غزر" برای سومین بار و بدون تغییر قیمت در روز چهارشنبه( 8 مرداد) وارد بازار بورس می شود. حداکثر میزان سهم مشارکت هر فرد در این عرضه اولیه 150 سهم است که نقدینگی لازم بری خرید عرضه اولیه غزر (زرماکارون) روز چهارشنبه حدود 151 الی 258 هزار تومان ارزیابی می شود.

 

با توجه میزان سهامی که قرار است عرضه شود، پیش بینی می شود با مشارکت بین سه تا 5 میلیون نفری، تعداد 38 الی 65 سهم به هر کد اختصاص یابد ، که نقدینگی مورد نیاز بین 151 هزار تومان تا 258 هزار تومان است.

 

حداکثر مبلغ مورد نیاز برای خرید هر 150 سهم حدود 596 هزارتومان است.

 

 حداکثر میزان سهمیه هر فرد: 150 سهم

 دامنه قیمت: 37750 تا 39750 ریال

چهارشنبه 1399/05/08 باروش بوک بیلدینگ

 

 

 

 

لازم به ذکر است پیش ازین با توجه به تقاضای فعالان بازار بورس برای تعلیق عرضه اولیه زرماکارون در تاریخ 7 خرداد  و 25 تیر به تعویق افتاده بود. که این بار نیز بدون تغییر قیمت نسبت به قبل آگهی عرضه اولیه منتشر شده است

 

علت لغو عرضه اولیه "غزر" چه بود؟

در این راستا اطلاعیه ای در سایت بورس تهران منتشر شد که در آن آمده است: پیرو اطلاعیه شماره ۷۶۸۶۹/ ۱۸۱ مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ به اطلاع می‌رساند باتوجه به استعلام جدید واصله و ضرورت بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی‌های شرکت زر ماکارون، عرضه اولیه شرکت مذکور در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ انجام نخواهد شد.

 

پیرو این اطلاعیه محمود گودرزی، معاون شرکت بورس تهران گفت: تاخیر مجدد عرضه اولیه زر ماکارون ارتباطی با موضوع قیمت‌گذاری «غزر» نداشته است و این لغو عرضه به بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی‌های این شرکت مرتبط است. 

 عرضه اولیه این هفته غزر

وی تصریح کرد: در خصوص آخرین وضعیت ترهین دارایی های شرکت، استعلاماتی دریافت شده است که باید در خصوص آن شفاف سازی های مورد نیاز انجام شود.

 

همچنین، این موضوع طی اطلاعیه ای به کارگزاری ها اعلام شده بود. این اطلاعیه به شرح زیر است: «کاربر گرامی، عرضه اولیه نماد "غزر" امروز ۲۵ تیر ۱۳۹۹ انجام نمی‌پذیرد و به روز دیگری موکول شده است. اطلاعات تکمیلی توسط ناظر بازار اعلام خواهد شد.»

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده